سلام بر تمام بندگان منصف خدا

اونای که منو میشناسند میدونند من جزو هیچ حزب و گروهی نبوده و نیستم

این یکی از افتخاراتی است که به آن میبالم ،

سیاسی هستم ، اما سیاسی بازی  یا بازی سیاسی  یا با سیاست بازی نمیکنم  

سیاست من ، عین دیانت ، اعتقادات و باورهای خودم است ،

من چهار اصل را در زندگی خودم خطوط قرمز میدانم و هر کس باهر مسئولیتی ، هر درجه ای ، هر وجاهتی ،حتی

اقوام ، خویشان و اعضا خانواده خودم ، زن و فرزندانم در مقابل آنها قرار بگیرند با تمام توان بدون تعارف باهاشون

برخورد میکنم

من جان خودم را ، هستی ام را در راه حفاظت از اینها فدا میکنم 

?- نظام مقدس جمهوری اسلامی

- که به برکت خون هزاران جوان مومن و آنهمه زحمات روی کار آمده ، بدانیم :

امام خمینی که رحمت خدا بر او باد با کودتا این نظام رو مستقر نکرده ،که با کودتا بهم بخوره ! نظامی صددرصد

مردمی، انقلاب ،توی قلب تک تک مردم است

 

- بدخواهان داخلی و خارجی بدونند اگر روزی هم بخواهند در این مملکت حکومت کنند، ما یک تیکه خاکستر ،

همراه بدنهای غرقه بخونمان ، تحویلشون میدیم   ، مفهوم شد؟؟؟؟؟

اگه مفهوم نشده ، تا بازش کنم ، یعنی مملکتی نمونده ،که بخوان حکومت کنند

?- منافع ملی و تمامیت ارضی

- شهید مدرس میگه : اگه دشمنی بخواد پاشو از مرزهای ما بداخل بذاره اول او رو با تیرمیزنیم بعد دفنش میکنیم

- ?سال نبرد جانانه جوانان این مرز و بوم و بخاک مالیدن پوزه دشمنان و صدامیان

?- اعتقادات الهی ، باورهای دینی

- تمام زحمات ما فقط بخاطر اجرای احکام الهی ست تا هر جایی که بتوانیم...

- تمام خون شهدای اسلام از صدر تا کنون برای اجرای احکام دین بر زمین ریخته

- امام حسین علیه السلام:

اگر دین جدم با ریخته شدن خون من پای برجاست ای شمشیرها مرا در آغوش بگیریدوقطعه قطعه ام کنید...

?- جایگاه رفیع ولایت فقیه

- بدون امام رسالت پیامبر بزرگوار نا تمام

- بدون رهبر ملت متفرق

- بدون ناخدا ، کشتی در طوفانها غرق

- بدون فرمانده ، نیروها شکست خورده و اسیر و ذلیل

- بدون پدر ، خانواده بی سرپرست

- بدون مربی ، تیم ناموفق ، بازیکنها سر گردون

- بدون برج مراقبت ، پروازها تعطیل و هواپیماها سر گردان و خیلیها سرنگون و نابود

و هزاران مثال ملموس دیگر

پس باید اطاعتی بدون چون و چرا....

*********************************************************

حالا چند کلمه با این حمقایی که این خطوط قرمز را شکسته اند

 بدون هیچ توضیح اضافه ای تقدیم به سران فتنه و ارباهایشان وکساییکه اونا رو تایید میکنند که

بی شک دشمن اسلام ، ارزشهای انسانی هستند

شیطان :

به خدا قسم دشمنی نمی کند کسی با ولایت مگر اینکه نطفه من قبل از نطفه پدرش وارد رحم مادر

اوشده است،و با دشمنی ولایت در اموال و اولاد آنها شرکت دارم

(یره ، خیله فاجعست ، پس این دشمنی ها ، لجبازیها ،قصه ای دراز دارد ،استغفرا... )

واین فرمایش خداوند تبارک وتعالی است: «وَ شارِکهم فِی الأمول ِوَالأولاد»

( سوره اسراء آیه 66)(علل الشرایع 1 / 142 ،بحارالأنوار27 )

هرکس درقلب و وجود خود دوستی و مودت ما اهل بیت را پیدا کرد،برای مادر خود بسیار دعا کند

زیرا او به پدرش خیانت نکرده است. (امالی صدوق ص ، بحار ج 27 ص 146)

رسول خدا( صلی الله علیه وآله وسلم) به امیرالمؤمنین(علیه السلام) فرمودند:

یا علی تو را دوست نمیدارد مگر اینکه حلال زاده و پاک مولد باشد و با تو کسی دشمن نمی شود

مگر اینکه حرامزاده و ولادت او ناپاک باشد و دوست دار تو نمی شود الا مؤمن و دشمن تو نمی

شود مگر کسیکه کافر باشد.(بحارالانوار ج 27 ص 145 )

امام جعفر صادق (علیه السلام) میفرمایند:

علامتهای انسان ولد زنا سه چیز است:

 
1
.ازملاقات وصحبت با مردم خودداری میکند(بخاطر سوء اخلاقش)

(پس بگو ، اینا بری چی ، د مناظره ها شرکت نمکردن، استغفرا...)


2. اشتیاق زیاد به زنا دارد

( آها ، حالا فهمیدوم ، بیخودی نیه که دوست درن اسرائیلیا ، آمریکایئا بیان توی این مملکت... یا تا هنوز کیش از کشمیش مشه زود فرار منن اون ور آب...)


3. هرکس که بغض و دشمنی ما اهل بیت را داشته باشد.

( این همه لجبازی و گوش ندادن به سفارش و نصیحتهای رهبری....

الهی فدای ائمه علیه السلام بروم که خب فهمیدن...

تمام ای نشونه هار، الان خیلیها دارن

پس تو بگو !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

امالی صدوق ص 204 ، بحار ج 27 ص145، بشارة المصطفى ص 11 ،علل الشرائع ص 58 معانی الاخبار ص 51

امام صادق (علیه السلام ) از پدران بزرگوارش نقل میفرماید که آقا رسو ل الله صلی الله علیه و آله وسلم میفرمایند:

هر کس ما اهل بیت را دوست داشت پس باید خدا را برای اولین نعمت حمد و شکر نماید. از ایشان

پرسیده شد اولین نعمت چیست ؟ فرمودند : پاکی ولادت

دوست ندارد من و اهل بیت را ، مگر آنکه ولادت او پاک باشد.


امالی صدوق ص ، بحار ج 27 ص 146- علل الشرائع ص 58 ، معانی الاخبار ص 51 ، أمالی الصدوق 284، بحار ج 27 ص 146 المحاسن ص 138

منظوراهل تسنن نیستند ، منظور، دشمنان ولایت و اسلام هستند

یعنی همین به ظاهر شیعیانی که دل اهل بیت را خون کردند و امروز از دستورات ولایت ، اسلام ،

قانون با لجاجت و نخوت سرپیچی میکنند 

و جز گور خود را نمیکنند و بر عذاب خود نمی افزایند